سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ورق های سردخانه ای

ساندویچ پانل سردخانه‌ ای جهت استفاده در سقف یا دیوار سرد خانه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساندویچ پانل سردخانه‌ ای به زبان ساده ترکیب هسته پلی یورتان rigid بین دو لایه ورق فلزی، محصولی است که ساندویچ پانل نامیده می‌شود.

انسان از دیر باز به یک وسیله برای نگه داری مواد غذایی خود در دمای امن نیاز داشت. استفاده از چشمه ها، چاه ها، غارهای زیر زمینی، یخچال های قدیمی و در نهایت یخچال ها و سرد خانه های مدرن و هوشمند امروزی نشان دهنده سیر تکامل روش های رفع این نیاز انسان و همچنین اهمیت آن در طول تاریخ بوده است.

معرفی و مشخصات ساندویچ پانل سردخانه‌ ای

ساندویچ پانل سردخانه‌ ای از ضخامت 8 تا 15 سانتی‌متر بنا به کاربری آن تولید می‌گردد. فوم داخلی مورد استفاده در این محصول از جنس پلی اورتان ماده‌ای کاملاً سخت و شکننده می باشد. به همین علت به تنهایی قابل استفاده نمی‌باشد، با ساندویچ کردن این ماده بین دو لایه ورق فلزی با مقاومت کششی بالا به خواص مکانیکی مورد نظر دست پیدا می‌کنیم.

استفاده از پلی استایرن (آکاستیو) بعنوان یک عایق سردخانه ای مناسب و پر کاربرد رواج یافت. اما نقطه ضعف بزرگ این عایق قابل اشتعال بودن آن بود. که دانشمندان را به فکر ماده ای جایگزین انداخت و در نهایت پلی اورتان بعنوان عایق مطلوب به صنعت معرفی گردید.

از پلی اوریتان در ساخت دیوارهایی پیش ساخته به نام ساندویچ پانل استفاده شد. ساندویچ پانل دیواری یک ساختار سبک و چند لایه است که از دو طرف به دو لایه فلزی محدود شده است. در بین این دو لایه فوم عایق پلی اوریتان تزریقی سبک و پایدار با ویژگی های خاص فیزیکی تزریق گردیده است. استفاده از ساندویچ پانل های پلی اوریتان هزینه های برق مصرفی سردخانه ها را به میزان چشمگیری کاهش میدهد.

از ویژگی‌های خاص این نوع از ساندویچ پانل‌ها، رعایت اصول و موارد بهداشتی می‌باشد. و ویژگی منحصر به فرد دیگری که ساندویچ پانل سردخانه‌ ای دارد، مقاومت در برابر رطوبت و پوسیدگی است.

01134625435-8 --- 01134625276-7